SuPersavon ehdokkaat SuPerin edustajisto- ja liittokokousvaaleissa 2020–2024

Marja Kiljunen

Olen toiminut Varkauden kaupungilla pääluottamusmiehenä vuodesta 2008, SuPerin edustajiston varapuheenjohtajana viimeiset neljä vuotta, sekä STTK:n edustajistossa.

Olen lähihoitaja ja työskentelen Varkauden kaupungilla varahenkilöstössä osan työaikaani.

Mottoni edustajistovaaleissa on ”yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta”, sillä SuPer olemme me kaikki superilaiset yhdessä. Hyvällä superilaisella yhteistyöllä ja koke-muksella menestymme myös tulevaisuuden muutoksissa.

Minua voit äänestää numerolla: 199!

Jaana Leskelä,

Olen 40-vuotias lähihoitaja ja kolmen lapsen äiti. Työskentelen Varkauden kaupungilla varahenkilöstössä. Kuulun SuPer ao 528:n hallitukseen, jossa toimin jäsenrekisterinhoitajana ja virikevastaavana. Järjestän jäsenille yhteisiä tilaisuuksia ja matkoja. Työntekijöiden työhyvinvointia ja jaksamista tulee vahvistaa. Osaltani haluan olla edistämässä jäsenien oikeuksia.

Ihmisenä olen helposti lähestyttävä ja tärkeitä arvojani ovat yhdenvertaisuus sekä vastuullisuus.

”Minulla on välittävä ote ihmisiin ja oikeudenmukainen sekä jämäkkä ote asioihin ".

Minua voit äänestää numerolla: 200!

Eeva-Riitta Pesonen

Olen 38-vuotias kahden teini-ikäisen lapsen äiti ja työskentelen lähihoitajana kotihoidossa. SuPer on liittona tullut tutuksi jo monella eri tavalla edunvalvonnan, koulutusten ja erilaisten tapahtumien myötä. Ammattiosastotoiminta sai kipinän useita vuosia takaperin kokouksesta ensin hallituksen varajäsenenä ja siitä varsinaisen jäsenyyden kautta sihteeriksi. Parhaillaan toimin ammattiosasto 528:n puheenjohtajana 1.1.19 alkaen.

Olen ehdokkaana  koska koen että vain asioiden eteenpäin viemisellä ja hoitotyön arvostuksella voimme luoda parempaa tulevaisuutta meille kaikille. Hyvin merkittävänä asiana pidän työssajaksamisen ohella opiskelijoiden ohjausta/ toimintaa, heissä on tulevaisuus.

Mottoni on, että ”kaikista karikoista selvitään yhteen hiileen puhaltamalla”.

Minua voit äänestää numerolla: 205!