YHDYSJÄSENET 2023

Varhaiskasvatus: Miia Kettunen, Markku Savolainen Kankunharjun pv.koti, Titta-Mari Sallinen Taulumäen pv.koti. Koulunkäynnin ohjaajat: Seija Hakola, Kaariina Antikainen. Kotihoito: Anne Ikonen, Piia Ronimus, Anu Riukulehto ja Piia Juutilainen.Kotihoito Hongisto- vattuvuori: Tea Kärkkäinen. Asiakasohjausyksikkö: Katja Paljakka. Perhetyö: Jaana Nissinen. Louhirinne 1: Merja Välimäki ja Anne Vihervuori. Louhirinne 2: Salla Siponen, Päivi heikkinen, Minna Paukkonen. Käpyrinne 1: Anne Kiiskinen, Tiina Ihalainen. Käpyrinne 2: Ritva Pirinen. Käpyrinne 3: Tuula Puumalainen. Vanhaintukisäätiö: Eija Puustinen. Sisätauti-kirurginen osasto: Margit Lintunen. Kuntoutusosasto: Tanja Luostarinen. Varahenkilöstö: Minna Kautto. Joroinen Vaalijalan kuntayhtymä palvelukoti: Kirsi Järveläinen. Joroinen TK-osasto: Eija Mäkitalo. Joroinen Kotihoito: Sini Sepponen ja Anu Reijonen. Joroinen Mansikkapaikka: Päivi Tenhunen. Yksityinen Kotihoito Verenpisara: Paula Voutilainen.